Historie společnosti ATS

Společnost vznikla jako konsorcium 6 fyzických osob v září roku 1991. Konsorcium se zabývalo převážně opravami osobních a nákladních automobilů a zemědělských a stavebních strojů. V roce 1992 se konsorcium transformovalo do společnosti s ručením omezeným a vznikla nová obchodní divize. Obchodní divize byla nejúspěšnější segment, který se přeměnil v roce 1993 na veřejnou obchodní společnost, a započala novou velkoobchodní éru. Společnost ATS mezi prvními začala už od roku 1992 rozvážet zboží vlastními vozy zdarma až do autoservisů a obchodů s autodíly.


Současnost ATS

Společnost se dělí na tři obchodní směry:

  1. Maloobchodní prodej v centru Trutnova s velmi širokou nabídkou zboží.


  2. Distribuce autodílů - to je vlastně velkoobchodní prodej s rozvozem zboží zdarma až do skladu, nebo obchodu prodejce a autoservisu.


  3. Internetový obchod - to je vlastně zásilkový maloobchodní i velkoobchodní prodej zboží zasílaného prostřednictvím poštovních služeb.


V našem největším oddělení distribuce máme k dispozici 3–4 pracovníky na dispečinku objednávek pro vyhledání a objednání Vašich požadavků. V současné době máme k dispozici 4 rozvozové okruhy, které téměř pokrývají region Královéhradeckého kraje. Komfort obsluhy spočívá v tom, že zboží, které se nachází kdekoliv na distribučním skladě v ČR, Polsku nebo Německu se dostane k zákazníkovi do skladu následující den do 12.00 hod. Produktová nabídka aftermarketu čítá přes 250 výrobních značek a každá výrobní značka nabízí průměrně 8 produktů. Každý autoservis, nebo maloobchodník cítí podporu portfolia 2000 produktů (více než 1 milión položek!!!). Další podporou je nabídka originálních dílů pro značky Škoda, Peugeot, Ford, Opel, Toyota, Citroen, Fiat, Renault, VW, Seat, Mercedes a Audi. Distribuce originálních dílů není prozatím propracována tak dobře jako aftermarket, ale především originální díly na vozy Škoda se daří dodávat často do druhého dne.


Budoucnost ATS

Pomocí co nejproduktivnějšího systému dokonale obsloužit stávající region a neustále zdokonalovat a zvětšovat nabídku a skladové zásoby. Neustále rozvíjet internetový obchod a další služby související s autodíly. Především však udržet a upevnit pozici silného, spolehlivého a rychlého distributora autodílů.