Jak nakupovat
- vlevo vyberte kategorii zájmu
- v kategorii vyberte podkategorii zboží
- v podkategorii vyberte značku nebo přímo zboží, které Vás zajímá.
Pro upřesnění údajů nebo zvětšení obrázku klikněte na obrázek nebo název
- po kliknutí na tlačítko vložit do košíku se zboží zapíše do košíku.
- Zboží lze z košíku vymazat nebo zvýšit počet kusů kdykoliv před potvrzením objednávky.
- Nezapomeňte vyplnit všechny povinné údaje.
- Zboží je uváděno v cenách , vzhledem k našemu zaměření, vždy bez DPH .
Těšíme se na Vaše objednávky .
Doprava objednaného zboží
- Regionální rozvoz vozy ATS
Ve
vyznačeném regionu (kontakt) zavezeme objednané zboží na adresu
objednatele. Tato služba je možná pouze pro živnostníky a firmy na
adresu provozovny.
Rozvoz probíhá od 7.30h do 16.00h vozidly dodavatele na náklady dodavatele.
Veškeré podrobnosti projednejte telefonicky na 499810033 nebo 774249595.
- Poštou - Obchodní balík
Objednané zboží zasíláme dobírkou. Neúčtujeme balné, pouze paušální
částku poštovného, která je vyznačena na dokladu o prodeji zboží.
ceník : zboží hmotnost do 15kg 100,- Kč + DPH
zboží hmotnost od 15-30kg 200,-Kč + DPH
zboží v součtu ceny nad 3000,- Kč bez DPH - do 15kg hmotnosti zboží, poštovné hradí dodavatel
- TOP TRANS - Neforemné zboží (karosářské
díly - jako nárazníky, kapoty, blatníky, dveře a
výfuky). Objednané zboží zasíláme na dobírku v čase
dodání přes den, nebo v čase dodání od 16,00 do19.00hod. Cena je
závislá od vzdálenosti v km. Sazba se pohybuje od 200-350,- Kč + DPH.
Cenu vám sdělí po telefonu pracovník ověřující objednávku. U některých
dílů (dveře,kapoty) účtujeme i balné ve výši max cca 50-100,- Kč + DPH.
Obchodní podmínky
-
Platnost
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě
společnosti ATS-servis v.o.s.. Podmínky blíže vymezují a upřesňují
práva a povinnosti prodávajícího (provozovatel) a kupujícího
(zákazník).
-
Objednávka
objednávku zboží vytvoříte postupem, který je popsán v návodu jak nakupovat . Možnosti podání objednávky:
- On-line - využitím on-line formuláře na stránkách internetového obchodu v nákupním košíku.
- telefonicky - naši pracovníci jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 774249595,499 815283 od 9.00 do 16.00 hod.
- e-mailem - objednávku můžete poslat na e-mailovou adresu obj@atsservis.cz
- faxem - objednávku můžete faxovat na telefonní číslo 499 810034.
Náležitosti objednávky , u on-line objednávky musí být vyplněna označená políčka:
- jméno, fakturační adresa, IČO, DIČ ,příp. v poznámce dodací jméno, dodací adresa pokud je rozdílná od fakturační adresy
- telefonické spojení, nutné pro případné změny typu zboží
- případné doplňující údaje.
Po odeslání objednávky a jejím následném zpracování bude kupujícímu
e-mailem odesláno potvrzení o jejím přijetí. V případe, že v tomto
potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti okamžitě kontaktujte
prodávajícího. Přejete-li si potvrzení objednávky telefonicky, zřetelně
to vyznačte v poznámce.
-
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Veškeré
podané objednávky některým z výše uvedených způsobu jsou závazné.
Podáním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito
obchodními podmínkami a s reklamačním řádem a že s nimi souhlasí.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku
převzetí objednaného zboží kupujícím. Podmínkou platnosti elektronické
objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a
náležitostí. Vlastnické právo na objednané zboží přechází na
kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Zboží
je až do zaplacení majetkem prodávajícího. Podáním objednávky některým
z výše uvedeným způsobem kupující dává prodávajícímu souhlas k
shromaždování a archivování osobních údajů o kupujícím a jeho nákupech.
-
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající
má povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a
dodat na uvedenou adresu kupujícího. Při převzetí zásilky od přepravce,
obdrží kupující se zbožím i daňový doklad a dodací (záruční) list.
Veškeré osobní údaje poskytnuté při registraci jsou důvěrné a
provozovatel internetového obchodu se zavazuje, že osobní údaje
kupujícího neposkytne v jakékoli podobě třetí straně. Tyto data budou
dle zákona zabezpečena a použita pouze při komunikaci mezi prodávajícím
a kupujícím. Prodávající má povinnost vymazat registrovaného kupujícího
z databáze v případě, že o to písemně požádá. Prodávající má právo
odmítnout objednávku, pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek
odebrat zboží a zaplatit kupní cenu. Prodávající si vyhrazuje právo
zrušit objednávku nebo její část v těchto případech: - zboží se již
nevyrábí nebo nedodává - změnila se výrazným způsobem prodejní cena. V
případe, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje, že
neprodleně (e-mailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví
se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení
objednávky, apod.).Pokud již kupující za zboží zaplatil (bankovním
převodem) a skutečná cena bude nižší než zaplacená, budou peníze
převedeny zpět na účet kupujícího v nejkratším možném termínu. V
případe, že skutečná cena bude vyšší, bude kupujícímu dán k úhradě
rozdíl těchto částek.
-
Práva a povinnosti kupujícího
Kupující
je povinen uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být
objednané zboží zasláno. Kupující je povinen odebrat objednané zboží a
zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn při
vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením. Kupující má
právo zrušit odeslanou objednávku nebo odstoupit od kupní smlouvy do
14-ti dnu od převzetí zboží podle platného Občanského zákoníku. Pokud
se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo
opotřebení, v původním nepoškozeném obalu a s veškerým příslušenstvím
poslat zpět v uvedené lhůtě (určující je datum doručení zboží
prodávajícímu). Po obdržení vráceného zboží, prodávající, nejpozději do
10 dnů, kupujícímu vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým
způsobem. Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy v těchto
případech: - na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo se
souhlasem kupujícího započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí
plnění - na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na
výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího - na dodávku
zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které podléhá
rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání., porušil-li kupující jejich
originální obal - v záruční době přesahující délku záruční doby
stanovenou §620 zákona č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších novel
(zákonná záruční doba)Kupující má právo na vymazání svých osobních
údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto
zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje
o kupujícím z databáze vymazat. Při převzetí zásilky je kupující
povinen překontrolovat stav zásilky (počet balíku, neporušenost pásky s
firemním logem, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné
nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno ihned
telefonicky oznámit prodávajícímu. Sepsat s dopravcem zápis o škodě a
tento do 24 hodin zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. V případe
převzetí zásilky od dopravce nemá kupující žádné nároky na pozdější
reklamace poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je
další reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s
dopravcem.
-
Platební podmínky
V
současné době můžete platit v internetovém obchodě těmito způsoby: -
dobírkou - při převzetí dobírky, kdy si zboží necháte zaslat -
bankovním převodem - na základe proforma faktury, platba se provádí
předem a zboží Vám je následně doručeno již bez jakýchkoliv dalších
poplatku po připsání peněz na náš účet. Tento způsob platby je nutné
telefonicky dohodnout..Prodávající si vyhrazuje právo změny cen.
Prodávající vždy při potvrzení objednávky potvrdí taktéž platnost ceny
objednaného zboží. V případe, že bude prodávajícím nahlášena cena vyšší
než je uvedená na objednávce, muže kupující novou cenu přijmout nebo
zrušit objednávku. V případě, že je nová, platná cena nižší než je cena
uvedená na objednávce, bude zboží kupujícímu dodáno za aktuální (nižší)
cenu.
Reklamační řád společnosti ATS-servis v.o.s. platný od 1.2.2004
-
Všeobecná ustanovení
Tento
reklamační rád byl zpracován dle platného Obchodního zákoníku a
Občanského zákoníku se všemi příslušnými novelami a dle Zákona na
ochranu spotřebitele a vztahuje se na zboží, jenž bylo zakoupeno u
společnosti ATS-servis v.o.s a jehož reklamace byla uplatněna v záruční
době. Ke každému zboží je přikládána faktura nebo dodací list v podobě
účtenky, který muže sloužit zároveň jako záruční, pokud tento není
přiložen přímo od výrobce. Převzetím zboží od dopravce zákazník
souhlasí se záručními podmínkami. Pokud zákazník zjistí jakýkoliv
rozdíl mezi daňovým dokladem a skutečně dodaným zbožím (v druhu nebo
množství) nebo neobdržel se zásilkou správně vyplněný daňový doklad a
dodací list, je povinen ihned (nejpozději do 48 hodin od převzetí
zboží) informovat společnost ATS-servis v.o.s.. Pokud tak neučiní,
vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána.
-
Záruční podmínky .
Není-li na dodacím nebo záručním liste uvedeno jinak, je záruka na
dodané zboží 24 měsíců. Záruční doba na dodané zboží začíná dnem
vystavení daňového dokladu a záručního listu a prodlužuje se o dobu, po
kterou byl výrobek v záruční opravě. Prodávající se zavazuje vyměnit
nebo opravit (dle vlastního uvážení) kteroukoliv část, jež selhala v
důsledku vady materiálu nebo zpracování v záruční době. V případe
výměny výrobku v záruční době je záruka obnovena v plné výši. Zákazník
dostane nový záruční list, kde bude uvedeno nové sériové číslo. Další
případná reklamace se bude uplatňovat na základe tohoto nového
záručního listu. Nárok na uplatnění záruky zaniká v následujících
případech: - poškozením zboží při přepravě (tyto škody je nutno řešit s
dopravcem při převzetí) - porušením ochranných pečetí a nálepek, pokud
na výrobku jsou - mechanickým poškozením, neodbornou montáží,
zacházením či obsluhou - pokud byly škody způsobeny montáží v
neodborném servisu - používáním zboží v podmínkách, které svými
parametry neodpovídají parametrům uvedeným pro daný typ vozidla - zboží
bylo poškozeno živly - zboží bylo poškozeno nadměrným zatěžováním nebo
používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci o zboží nebo
vozidlu.. Opotřebení výrobku a jeho částí, způsobené jejich běžným
používáním (např. snížení kapacity akumulátoru, opotřebení mechanických
částí, stárnutí pryžových a plastových částí vystavených nadměrnému
slunečnímu svitu nepodléhá záruce a není považováno za rozpor s kupní
smlouvou dle Občanského zákoníku.
V případe neoprávněné reklamace zboží zákazníkem (nebude-li zjištěna
udaná závada, nebo půjde-li o závadu nespadající do záruky) je
prodávající oprávněn požadovat úhradu vzniklých nákladu za testování
zboží podle aktuálního ceníku servisních výkonů. Neoprávněně
reklamované zboží si zákazník může vyzvednout osobně nebo mu může být
zboží zasláno na jeho náklady. Neplatí pro stálé zákazníky
(zaregistrované,tzv. kmenové)V záruční době přesahující délku záruční
doby stanovenou §620 zákona č. 40/1964 Sb., ve znění pozdějších novel
(zákonná záruční doba), nelze žádat výměnu výrobku nebo uplatnit
odstoupení od kupní smlouvy.
-
Reklamační podmínky
V případe poruchy nebo výskytu výrobní vady zboží v záruční době, je
místem uplatnění reklamace provozovna ATS-servis v.o.s.. Je-li u zboží
přiložen výše jmenovaný záruční list, nelze jej bez tohoto dokladu
reklamovat.Zákazník musí doručit poštou na vlastní náklady a riziko
reklamované zboží na adresu: ATS-servis v.o.s. středisko 1. Volanov 44,
Trutnov 54101 tel.499 810033 (vedoucí provozu p. Vašata).Nebo může
osobně reklamovat zboží v naši prodejně ATS-servis v.o.s. Lipová 506,
Trutnov 54101 tel.499 815414 (vedoucí prodejny p.Šeda). K reklamovanému
zboží musí být přiloženo: - kopie dodacího a záručního listu a daňového
dokladu - vyplněný reklamační list s přesným popisem závad a jejich
projevu. Reklamované zboží v záruční lhůtě musí být k reklamaci dodáno
kompletní , nesmí být mechanicky poškozeno a musí být zabaleno v
nepoškozeném originálním obalu. Je-li reklamace uznána jako oprávněná,
bude po jejím vyřízení zboží zasláno zákazníkovi na náklady společnosti
ATS-servis v.o.s.
-
Dopravní podmínky
Při
převzetí zásilky je zákazník povinen překontrolovat stav zásilky (počet
balíku, neporušenost pásky s firemním logem, poškození krabice, atd.) a
odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. Neúplnou nebo
poškozenou zásilku je nutno ihned telefonicky oznámit prodávajícímu na
telefonu 499 810033 (737249595). Sepsat s dopravcem zápis o škodě a
tento do 24 hodin zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. Skrytou
vadu zásilky je zákazník povinen oznámit dopravci bez odkladu,
nejpozději však do tří dnu od data převzetí zásilky a vyžádat si
sepsání zápisu o škodě. Pokud tato zásada nebude dodržena, má dopravce
právo reklamaci zamítnout. Dopravce má právo přesvědčit se o skutečném
stavu poškození či částečné ztráty zásilky. Z těchto důvodu nesmí
zákazník s poškozenou zásilkou jakkoli manipulovat a je povinen
zachovat i obal, ve kterém mu byla poškozená zásilka doručena.