BUGGYCLUB
Je původně občanské sdružení několika osob, které se dohodli na postavení sportovních vozů a automobilové terénní trati, kde by měřili své síly. Později se ukázalo, že celá záležitost je značně finančně a časově náročná. Proto se této záležitosti ujal jeden člověk, který za pomoci
partnerských firem postavil 8 sportovních speciálů a zajímavou trať pro jejich provoz.
Trať měří cca 900 m a je variabilní, směr jízdy po okruhu je vpravo. Pro jízdní komfort neprašnosti prostředí je okruh vybaven sekčním zavlažovacím systémem s proměnlivou intenzitou kropení. Celkem obsahuje 5-7 pravých a
2-3 levé zatáčky. Startovní rovinka je cca 100m. V současné době probíhají poslední dokončovací práce a v sezoně 2006 bude mít možnost každý držitel ŘP pro osobní vozidla přijet a vyzkoušet kouzlo svezení v závodním vozidle. Je to naprosto nevšední zážitek a dokonalá iluze závodní jízdy. To, že nejde o čistokrevné závodní vozy pozná jen skutečný závodník. Ostatní se vypotácí z kokpitu vozidla s rozklepanýma nohama a k smrti křečí unavenýma rukama.
Postačí jedna jízda (6 kol) pro pocit skutečné zábavy a únavy.
Budou k dispozici klubové průkazky i půjčování oblečení a přileb.
Těšíme se na Vás v roce 2006
SPRINT-BUGGYCAR
Je speciální sportovní vůz pro rychlé a dobře upravené hliněné povrchy. Jeho obrovský rozchod především na zadní nápravě, motor uložený před zadní nápravou, komforní pérování a silné brzdy (hlavně vzadu) způsobují s vozem nevšední zážitek z jízdy, kdy je třeba vůz řídit i pomocí brzd a plynu. Jedinou slabinou vozu je nízký výkon motoru, který je ovšem nutný pro sportovní vyžití v segmentu hobby a zábavy.
Se silnějším motorem a strmějším řízením by byl vůz schopen poskytnout zážitek i zdatným vyznavačům automobilového sportu.
PORSCHE 924 SPRINTCROSS
Sportovní okruhový speciál pro rychlé a dobře upravené hliněné povrchy s charakterem
spritových soutěží. Systém TRANSAXLE skrývá pohon zadních kol s motorem vpředu
s převodovkou vzadu spojenou páteřovou trubkou s hřídelem. Tato konstrukce umožňuje
výborný sportovní zážitek a dobré držení stopy. Typickým projevem dobrého rozložení
hmotnosti je ochota vozu v extrémních situacích spolupracovat s jezdcem. Ovládací prvky
jsou sériově dobře umístěny a tak montáží sportovní posuvné sedačky a sportovních pásů
vzniká příjemné závodní prostředí.