BUGGYCLUB

Je původně občanské sdružení několika osob, které se dohodli na postavení sportovních vozů a automobilové terénní trati, kde by měřili své síly. Později se ukázalo, že celá záležitost je značně finančně a časově náročná. Proto se této záležitosti ujal jeden člověk, který za pomoci partnerských firem postavil 8 sportovních speciálů a zajímavou trať pro jejich provoz. Trať měří cca 900 m a je variabilní, směr jízdy po okruhu je vpravo. Pro jízdní komfort neprašnosti prostředí je okruh vybaven sekčním zavlažovacím systémem s proměnlivou intenzitou kropení. Celkem obsahuje 5-7 pravých a
2-3 levé zatáčky. Startovní rovinka je cca 100m. V současné době probíhají poslední dokončovací práce a v sezoně 2006 bude mít možnost každý držitel ŘP pro osobní vozidla přijet a vyzkoušet kouzlo svezení v závodním vozidle. Je to naprosto nevšední zážitek a dokonalá iluze závodní jízdy. To, že nejde o čistokrevné závodní vozy pozná jen skutečný závodník. Ostatní se vypotácí z kokpitu vozidla s rozklepanýma nohama a k smrti křečí unavenýma rukama. Postačí jedna jízda (6 kol) pro pocit skutečné zábavy a únavy. Budou k dispozici klubové průkazky i půjčování oblečení a přileb. Těšíme se na Vás v roce 2006


SPRINT-BUGGYCAR

Je speciální sportovní vůz pro rychlé a dobře upravené hliněné povrchy. Jeho obrovský rozchod především na zadní nápravě, motor uložený před zadní nápravou, komforní pérování a silné brzdy (hlavně vzadu) způsobují s vozem nevšední zážitek z jízdy, kdy je třeba vůz řídit i pomocí brzd a plynu. Jedinou slabinou vozu je nízký výkon motoru, který je ovšem nutný pro sportovní vyžití v segmentu hobby a zábavy. Se silnějším motorem a strmějším řízením by byl vůz schopen poskytnout zážitek i zdatným vyznavačům automobilového sportu.

  1. Karoserie:
    Rámová konstrukce z ocelových žárově pozinkovaných trubek, opláštěná hliníkovým a duralovým plechem. Vestavěna posuvná a homologovaná sedačka Sparco s čtyřbodovými pásy Sparco-Sabelt. Zabudovaný jednoduchý hasící tlakový systém.

  2. Podvozek:
    Vpředu lichoběžníková náprava s rameny s ocelových trubiček, šikmo položené plynokapalinové teleskopické tlumiče se seřiditelnou pružinou. Kotoučové dvoupistové brzdy typu Dunlop. Vzadu trojúhelníkové rameno z pozinkovaného ocelového plechu s šikmou osou kývání. Kotoučová čtyřpistová brzda prům. 260 mm. Ovládání brzd je tandemovým dvoukruhovým válcem. Vzadu jsou plynokapalinové tlumiče s vestavěnou seřiditelnou pružinou a měkčeným dorazem perování. Poloosy se stejnoběžnými klouby Lobro a speciální délkou hřídelů zapadají do čtyřstup. převodovky s koncovým poměrem 4,44.


  3. Motor:
    Je umístěný vzadu šikmo před zadní nápravou s převodovkou vysunutou vzad a otočeným smyslem otáčení.


  4. Obsah: 1298cm3
  5. Buggy


  6. Výkon: 70k / 5900


  7. KM: 115Nm/4500


  8. Zrychlení: 0-100 cca 9,5 s


  9. Pohotovostní hmotnost: 490 kg


  10. Pohon zadní nápravy



PORSCHE 924 SPRINTCROSS

Sportovní okruhový speciál pro rychlé a dobře upravené hliněné povrchy s charakterem spritových soutěží. Systém TRANSAXLE skrývá pohon zadních kol s motorem vpředu s převodovkou vzadu spojenou páteřovou trubkou s hřídelem. Tato konstrukce umožňuje výborný sportovní zážitek a dobré držení stopy. Typickým projevem dobrého rozložení hmotnosti je ochota vozu v extrémních situacích spolupracovat s jezdcem. Ovládací prvky jsou sériově dobře umístěny a tak montáží sportovní posuvné sedačky a sportovních pásů vzniká příjemné závodní prostředí.

  1. Karoserie:
    Samonosná ocelová s vestavěným bezpečnostním rámem s ocelových trubek. Přední část vozu je vyztužena mohutným rámem nahrazující nárazník. Zadní prosklená část je nahrazena rámem a zakrytím s hliníkového plechu. Vůz je obut do 14“ litých disků s pneumatikami
    185/60x14 a speciálním vzorkem (nikoliv drapák).


  2. Podvozek:
    Jedná se o sériový podvozek s plynokapalinovými tlumiči a vyvěšením zadních ramen, aby nedocházelo k poškození stejnoběžných kloubů. Převodovka je čtyřstupňová s koncovým převodem 3,99.


  3. Porsche
  4. Obsah: 1984 cm3


  5. Výkon: 130k/6000


  6. KM: 180Nm/5000


  7. Zrychlení: 0-100 8.9s


  8. Pohotovostní hmotnost: 930kg


  9. Pohon zadní nápravy s motorem vpředu


Buggy Buggy Buggy Buggy Porsche Porsche